Benvenuto nel portale di Assistenza Aruba.


Per informazioni commerciali o prevendita apri un ticket selezionando nel menù a sinistra la voce “Informazioni prevendita”.

Per assistenza sui servizi acquistati puoi aprire una nuova richiesta inserendo la tua login @aruba.it in alto a destra.
I clienti del servizio PEC gratuita possono inserire nome casella e relativa password.

Popular KB Articles (Last 7 Days)Views
MIME mapped on IIS in Hosting Windows 2003 (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 01. Domains & Hosting > 03. Technical support > 01. Hosting > 01. Hosting Windows > 02. Languages and Web Space)
241
Recover Password for Email Accounts (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail)
193
Phone Support (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 09. Support)
156
Registrazione e Autenticazione del Kit di Firma Digitale al pannello GestioneMail PEC (GUIDE ED INFORMAZIONI UTILI > 04.FIRMA DIGITALE)
112
How to configure the Email Client (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 01. @domainname.xxx accounts > 03. Mail Client configuration and errors)
108
Newest KB ArticlesDate Added
Registrazione e Autenticazione del Kit di Firma Digitale al pannello GestioneMail PEC (GUIDE ED INFORMAZIONI UTILI > 04.FIRMA DIGITALE)
07/30/2014
How to create a Black List (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 01. @domainname.xxx accounts > 02. Management panel-Email Account Management)
05/22/2014
How to access the Aruba WebMail control panel (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 03. Webmail)
05/13/2014
Edit Template (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 01. @domainname.xxx accounts > 02. Management panel-Email Account Management)
05/08/2014
I have paid for my domain, but the services are not working, what’s happening? (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 01. Domains & Hosting)
04/28/2014