Benvenuto nel portale di Assistenza Aruba.


Per informazioni commerciali o prevendita apri un ticket selezionando nel menù a sinistra la voce “Informazioni prevendita”.

Per assistenza sui servizi acquistati puoi aprire una nuova richiesta inserendo la tua login @aruba.it in alto a destra.
I clienti del servizio PEC gratuita possono inserire nome casella e relativa password.

Popular KB Articles (Last 7 Days)Views
What are the C.R.O and T.R.N numbers and how do I get them? (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 07. Billing > 01. Methods of payment)
25,099
WebMatrix installation guide (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 03. Dedicated Servers & Housing > 01. Dedicated Servers > 03. WebMatrix Managed Servers)
1,326
Phone Support (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 09. Support)
398
Scadenza e Quarantena dei domini .eu (GUIDE ED INFORMAZIONI UTILI > 01.DOMINI & HOSTING > 01.Procedure Nome a Dominio > 04.Rinnovo)
350
Recover Password for Email Accounts (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail)
344
Newest KB ArticlesDate Added
How to configure an instant messaging client for Aruba e-mail accounts enabled to Instant Messaging (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 04. Business Mail)
09/19/2014
How to enable Instant Messaging from the e-mail management panel (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 04. Business Mail)
09/19/2014
Scadenza e Quarantena dei domini .eu (GUIDE ED INFORMAZIONI UTILI > 01.DOMINI & HOSTING > 01.Procedure Nome a Dominio > 04.Rinnovo)
09/09/2014
Registrazione e Autenticazione del Kit di Firma Digitale al pannello GestioneMail PEC (GUIDE ED INFORMAZIONI UTILI > 04.FIRMA DIGITALE)
07/30/2014
How to create a Black List (GUIDES AND USEFUL INFORMATION > 02. E-mail > 01. @domainname.xxx accounts > 02. Management panel-Email Account Management)
05/22/2014